Szállítási feltételek

Az Mpatika.hu-n alapvetően négy szállítási mód közül választhatsz, bízunk benne, hogy könnyedén megtalálod a Számodra legoptimálisabbat az általunk biztosított lehetőségekből:

MPL – Házhozszállítás

Házhozszállításban fő partnerünk a kiemelkedő tradíciókkal, sokéves tapasztalattal és professzionális csapattal rendelkező MPL Futárszolgálat. A termékek házhozszállítási határideje a munkanapon 16:30-ig leadott rendelések esetén maximum 2 munkanap, a munkanapon 16:30-tól éjfélig leadott rendelések esetén pedig maximum 3 munkanap Magyarország közigazgatási határain belül lakcímre, munkahelyre, stb. egyaránt. Zavartalan árubeérkezés, valamint futárszolgálati szállítás esetén azonban a rendelések teljesítése legtöbbször 1-2 munkanapon belül megvalósul. Attól függően, hogy milyen értékben rendelsz a díjak a következőképpen alakulnak:

0 Ft-tól – 7 989 Ft-ig

990 Ft

7 990 Ft-tól

Ingyenes

A díjak a pénzkezelési költséget is tartalmazzák a kiválasztott fizetési módtól függetlenül. Nem befolyásolja a szállítás díját továbbá a csomag súlya sem, így minden elküldött rendelés során az itt látható táblázat érvényes házhozszállítás esetén. Az MPL Futárszolgálat interaktív e-mail és SMS szolgáltatásának köszönhetően a küldemény feladásának napján e-mailben vagy SMS-ben (amennyiben igényelted az SMS értesítést a rendelés leadásakor) értesülhetsz a csomagfelvételről, a kifizetendő utánvét összegéről (amennyiben ezt a fizetési módot választottad), valamint a másnapi kiszállításról. Az e-mail tartalmaz továbbá egy linket (https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes), melynek segítségével lehetőséged van a kiszállítást érintő részletek megtekintésére (csomagkövetés). A küldemény kiszállításának napján a reggeli órákban újabb tájékoztató SMS-t / e-mailt küldenek Számodra a csomag érkezéséről, valamint a kézbesítést megelőzően a futár telefonos egyeztetést is kezdeményez Veled a sikeres átadás érdekében. Amennyiben az első kézbesítés bármilyen oknál fogva sikertelen nincs miért aggódnod: az MPL értesítőt hagy a helyszínen és további 1 alkalommal (alapértelmezetten a következő munkanapon) kísérletet tesz a küldemény átadására. A futár a második alkalom előtt ismételten telefonos egyeztetést kezdeményez Veled, hogy biztosan a megfelelő időpontban érkezzen. Ha a második próbálkozás is sikertelen, újabb értesítőt hagy a helyszínen, mely tartalmazza a legközelebbi postahely elérhetőségét, ahol a csomagod elhelyezik, hogy a következő 10 munkanap során bármikor átvehesd annak nyitvatartási idejében. A szolgáltatással kapcsolatos bármilyen további kérdés felmerülése esetén, kérjük, hívd az MPL lakossági ügyfélszolgálatát a +36-40-46-46-46-es telefonszámon.

Posták, MOL Töltőállomások és Coop Üzletek

Miért érdemes Postára rendelned?

– Mert országosan több mint 2600 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheted a csomagod.
– Csomagodhoz 10 munkanapos őrzési időt biztosítunk, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
– SMS-ben és e-mailben is értesítünk a kézbesítés részleteiről.
– A csomagod felvételét összekötheted más postai ügyeid intézésével.
– Nem kell otthon várakoznod, vagy mást megkérned a csomag átvételére.
– A PostaPontokon bankkártyával is fizethetsz.
– A küldemények maximális tömege 30 kg.

Miért érdemes MOL – Coop PostaPont-ra rendelned?

– Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatod a csomagod.
– SMS-ben és e-mailben is értesítünk a kézbesítés részleteiről.
– Csomagodhoz 10 munkanapos őrzési időt biztosítunk, ez időn belül akkor mész érte, amikor akarsz.
– Az átvételi pontok könnyen megközelíthetők.
– A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
– A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontokon egyaránt bankkártyával is fizethetsz.
– A küldemények maximális tömege 20 kg.

Attól függően, hogy milyen értékben rendelsz a díjak a következőképpen alakulnak bármely Posta és MOL – Coop PostaPont igénybevétele esetén:

0 Ft-tól – 4 989 Ft-ig

790 Ft

4 990 Ft-tól

Ingyenes

További előnyök:

A Magyar Posta által vállalt időgaranciának köszönhetően a PostaPontokra és MOL PostaPontokra történő csomag beérkezés a munkanapon 16:30-ig leadott rendelések esetén maximum 2 munkanap, a munkanapon 16:30-tól éjfélig leadott rendelések esetén pedig maximum 3 munkanap. Zavartalan árubeérkezés, valamint futárszolgálati szállítás esetén azonban a csomagok kihelyezése a kiválasztott átvételi pontra legtöbbször 1-2 munkanapon belül megvalósul. A kézbesítés állapotát folyamatosan figyelemmel kísérheted a Posta “Real Time” nyomkövetésének segítségével.

Fontos információ:

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja értelmében az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges felmutatni az átvételi pontokon. A szolgáltatással kapcsolatos bármilyen további kérdés felmerülése esetén, kérjük, hívd a Posta 24 órás ügyfélszolgálatát a +36-1-421-7282-es telefonszámon.

Posta Csomagautomata

Miért érdemes Csomagautomatába rendelned?

– Mert a Csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetők.
– Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is megfordulsz.
– A rendelésedet bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted.
– Nem kell a munkahelyeden vagy otthon átvenned a csomagod.
– A csomag érkezéséről SMS-ben értesítenek, ezt követően a küldeményed 2 munkanapig tárolják a Csomagautomatában. A csomagot egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítják a legközelebbi postára (ahol további 10 munkanapon keresztül átveheted), melyről újabb SMS értesítést küldenek.
– A küldemények maximális tömege 20 kg.

Attól függően, hogy milyen értékben rendelsz a díjak a következőképpen alakulnak bármely Csomagautomata igénybevétele esetén:

0 Ft-tól – 4 989 Ft-ig

790 Ft

4 990 Ft-tól

Ingyenes

További előnyök:

A Magyar Posta által vállalt időgaranciának köszönhetően a Csomagautomatába történő csomag beérkezés a munkanapon 16:30-ig leadott rendelések esetén maximum 2 munkanap, a munkanapon 16:30-tól éjfélig leadott rendelések esetén pedig maximum 3 munkanap. Zavartalan árubeérkezés, valamint futárszolgálati szállítás esetén azonban a csomagok kihelyezése a kiválasztott Csomagautomatába legtöbbször 1-2 munkanapon belül megvalósul. A kézbesítés állapotát folyamatosan figyelemmel kísérheted a Posta “Real Time” nyomkövetésének segítségével.

Hogyan működik?

1. Érintsd meg a „Csomagom érkezett” gombot az érintőképernyőn.
2. Add meg telefonszámod, valamint az SMS-ben kapott átvételi kódot.
3. Fizesd ki az utánvét összegét bankkártyáddal az automata termináljánál (amennyiben ezt a fizetési módot választottad). Az utánvét összege nem haladhatja meg a 200 000 Ft-ot!
4. Vedd ki a csomagot a kinyíló rekeszből.
5. Csukd be a rekesz ajtaját, és nyomd meg a képernyőn a „Sikerült” gombot.

A rendelésed leadása során lehetőséged van könnyített hozzáférésű rekesz igénylésére, ilyenkor a csomagok 130 cm alatti rekeszekből vehetők át. Igényed a megjegyzés rovat kitöltésével jelezheted.

Fontos információ:

Az átvételhez szükséges kódot csak a címzett részére küldi el a Posta, így amennyiben ezt, és a hozzá tartozó telefonszámot más személy tudomására hozod az átvétellel kapcsolatos minden felelősség Téged, mint megrendelőt terhel. Különösen érvényes ez arra, hogy a csomagot ténylegesen átvevő személy életkora meg kell, hogy haladja a 14 évet! A szolgáltatással kapcsolatos bármilyen további kérdés felmerülése esetén, kérjük, hívd a Posta 24 órás ügyfélszolgálatát a +36-1-421-7282-es telefonszámon.

Személyes átvétel | Kristály Gyógyszertár

0 Ft-tól

Ingyenes

A személyes átvétel lehetősége elsősorban a Győr és vonzáskörzetében élők ill. dolgozók számára lehet előnyös választás. Amennyiben ezt a lehetőséget választod nincs más teendőd, mint felírni a rendelés azonosítóját, és egy, a személyazonosságodat igazoló hatósági igazolvány kíséretében felmutatni azt a gyógyszertár egyik dolgozójának. A helyszínen lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíteni a rendelés végösszegét, amennyiben nem tetted meg azt korábban. Abban az esetben, ha meghatalmazott veszi át a csomagot két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges benyújtani az átvétel során. Amennyiben az átvétel a megrendelés leadásától számított 14. nap végéig nem valósul meg vásárlásod visszamondottnak tekintjük és az adataidat töröljük rendszerünkből.

A Kristály Gyógyszertár nyitvatartási ideje a következő:

Hétfő

08:00 – 17:00

Kedd

08:00 – 17:00

Szerda

08:00 – 17:00

Csütörtök

08:00 – 17:00

Péntek

08:00 – 17:00

Szombat

zárva

Vasárnap

zárva

Ünnepi munkarendünk megtekintéséhez, kérjük, kattints ide:Részletek