Szállítási feltételek

Az Mpatika.hu-n több szállítási mód közül is választhatsz, ezért bízunk abban, hogy könnyedén megtalálod a Számodra legkedvezőbbet az általunk biztosított lehetőségek közül, melyek a következők:

GLS – Házhozszállítás

Házhozszállításban fő partnerünk a kiemelkedő tradíciókkal, sokéves tapasztalattal és professzionális csapattal rendelkező GLS Futárszolgálat. A termékek házhozszállítási határideje a megrendelés leadását követő munkanaptól számított 2-5 munkanap Magyarország közigazgatási határain belül lakcímre, munkahelyre, stb. egyaránt. Zavartalan árubeérkezés és futárszolgálati logisztika esetén azonban a szállítás jellemzően 2 munkanapon belül megvalósul. Attól függően, hogy milyen értékben rendelsz a díjak a következőképpen alakulnak:

0 Ft-tól – 17 989 Ft-ig

1 790 Ft

17 990 Ft-tól

Ingyenes

A díjak a pénzkezelési költséget is tartalmazzák a kiválasztott fizetési módtól függetlenül. Nem befolyásolja a szállítás díját továbbá a csomag mérete és súlya sem, így minden leadott rendelés során az itt látható táblázat érvényes házhozszállítás esetén. A GLS Futárszolgálat interaktív tájékoztató rendszerének köszönhetően a küldemény feladásának napján e-mailben értesülhetsz a várható csomagfelvételről, a kifizetendő utánvét összegéről és a lehetséges fizetési módokról (amennyiben utánvétes fizetést választottál), a küldeményedhez rendelt GLS csomagszámról, a vállalkozásunk, mint feladó adatairól, valamint a kézbesítés tervezett dátumáról az általad korábban megadott kézbesítési címen. Az e-mail tartalmaz továbbá egy linket is, melynek segítségével lehetőséged van a kiszállítást érintő részletek utólagos módosítására (pl.: választhatsz egy új kiszállítási dátumot, megadhatsz egy másik szállítási címet, vagy átirányíthatod a küldeményt egy GLS CsomagPontba). A küldemény kiszállításának napján a reggeli órákban SMS-ben és e-mailben is tájékoztatnak Téged a csomag várható érkezésének 3 órás időablakáról, valamint a Futár telefonszámáról. Az e-mail a korábban felsorolt információkon túl tartalmaz továbbá egy “Státusz” gombot is, melynek segítségével lehetőséged van a küldemény nyomkövetésére a GLS rendszerében.

Amennyiben az első kézbesítés bármilyen oknál fogva meghiúsul nincs miért aggódnod: a GLS automatikus értesítést küld Számodra e-mailben, mely ismételten tartalmazza a kiszállítást érintő részletek utólagos módosítására szolgáló linket, azaz felmerülő igény esetén választhatsz például egy új kiszállítási dátumot, megadhatsz egy másik szállítási címet, vagy átirányíthatod a küldeményt akár egy GLS CsomagPontba is. Amennyiben nem kívánsz élni a módosítás lehetőségével, úgy a második kézbesítési kisérlet természetesen a korábban megadott adatok szerint valósul meg a következő munkanapon. Abban az esetben, ha ez a kézbesítési kísérlet is sikertelen, úgy a GLS ismételten lehetőséget biztosít Számodra a küldeményadatok utólagos módosítására (a korábbiakkal megegyező módon: e-mailben), ezzel újfent támogatva a kézbesítés sikerességét. Ha ennek ellenére a harmadik próbálkozás mégis meghiúsul, úgy a GLS visszakézbesíti számunkra a küldeményt és ezzel a folyamat lezárul.

Fontos információ:

Bárminemű akadályoztatottságod esetén 16. életévét betöltött meghatalmazott is átveheti a küldeményt a csomagszám, valamint érvényes személyi okmány felmutatásával.

A kiszállítást érintő bármilyen további kérés/kérdés felmerülése esetén, kérjük, fordulj a GLS ügyfélszolgálatához a következő linkre kattintva megnyíló elérhetőségek bármelyikén: https://gls-group.com/HU/hu/kontakt/elerhetoseg.

GLS CsomagPontok és GLS Automaták

Napjainkban a GLS CsomagPontok és GLS Automaták száma együttesen meghaladja a 2 500 átvevőhelyet, melyek szinte teljes magyarországi lefedettséget biztosítanak. Számuk mindemellett továbbra is dinamikusan növekszik, ezáltal egyre több lehetőséget biztosítva Számodra csomagod lehető legkényelmesebb átvételéhez. Küldeményed a megrendelés leadását követő munkanaptól számított 2-5 munkanapon belül kerül kihelyezésre a kiválasztott átvételi pontra (zavartalan árubeérkezés és futárszolgálati logisztika esetén ez jellemzően 2 munkanapon belül megvalósul), melyről a GLS központi értesítési rendszere SMS-ben és e-mailben is tájékoztat Téged. A második és negyedik munkanapon ismételten e-mailes értesítést küld a GLS, ha a küldemény továbbra is a GLS CsomagPontban / Automatában van. A csomagot az első értesítést követően 5 munkanapon belül veheted át a csomagszám segítségével, valamint CsomagPont-i átvétel esetén érvényes személyi okmány felmutatásával.

Attól függően, hogy milyen értékben rendelsz a szállítási- és pénzkezelési díjak a következőképpen alakulnak bármely GLS CsomagPont és GLS Automata igénybevétele esetén:

0 Ft-tól – 17 989 Ft-ig

1 390 Ft

17 990 Ft-tól

Ingyenes

Nem befolyásolja a szállítás díját a kiválasztott fizetési mód, valamint a csomag mérete és súlya sem.

A GLS CsomagPontok üzleteinek nagy része hosszú nyitvatartással áll az ügyfelek rendelkezésére, így munkaidő után, vagy akár szombaton is kényelmesen átveheted a csomagot. Az utánvét készpénzzel történő térítése minden CsomagPonton rendelkezésedre áll, valamint a legtöbb üzletben bankkártyával is fizethetsz. A nap 24 órájában elérhető GLS Automatákból történő átvétel esetén azonban az utánvét térítése kizárólag bankkártyával lehetséges.

Fontos információ:

Bárminemű akadályoztatottságod esetén 16. életévét betöltött meghatalmazott is átveheti a küldeményt a csomagszám, valamint érvényes személyi okmány felmutatásával.

A GLS térképes CsomagPont és Automata keresője a következő linkre kattintva tekinthető meg: https://gls-group.com/HU/hu/depo-csomagpont-kereses

A csomagponti átvétellel kapcsolatos bármilyen további kérés/kérdés felmerülése esetén, kérjük, fordulj a GLS ügyfélszolgálatához a következő linkre kattintva megnyíló elérhetőségek bármelyikén: https://gls-group.com/HU/hu/kontakt/elerhetoseg.

Posták, MOL Töltőállomások, Coop-, MediaMarkt- és TrendMaker Üzletek

Miért érdemes Postára rendelned?

– Mert országosan több mint 2600 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheted a csomagod.
– Csomagodhoz 10 munkanapos őrzési időt biztosítunk, ez időn belül akkor mész érte, amikor csak szeretnél.
– SMS-ben és e-mailben is értesítünk a kézbesítés részleteiről.
– A csomagod felvételét összekötheted más postai ügyeid intézésével.
– Nem kell otthon várakoznod, vagy mást megkérned a csomag átvételére.
– A Postákon bankkártyával is fizethetsz.
– A küldemények maximális tömege 30 kg.

Miért érdemes MOL – Coop – MediaMarkt – TrendMaker PostaPontra rendelned?

– Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a további PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így munka előtt és után is elhozhatod a csomagod.
– SMS-ben és e-mailben is értesítünk a kézbesítés részleteiről.
– Csomagodhoz 10 munkanapos őrzési időt biztosítunk, ez időn belül akkor mész érte, amikor csak szeretnél.
– Az átvételi pontok könnyen megközelíthetők.
– A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
– A PostaPontokon bankkártyával is fizethetsz.
– A küldemények maximális tömege 20 kg.

Attól függően, hogy milyen értékben rendelsz a szállítási- és pénzkezelési díjak a következőképpen alakulnak bármely Posta és PostaPont igénybevétele esetén:

0 Ft-tól – 17 989 Ft-ig

1 390 Ft

17 990 Ft-tól

Ingyenes

Nem befolyásolja a szállítás díját a kiválasztott fizetési mód, valamint a csomag mérete és súlya sem.

További előnyök:

A Magyar Posta által vállalt időgaranciának köszönhetően a Postákra és PostaPontokra történő csomag beérkezés a megrendelés leadását követő munkanaptól számított 2-5 munkanapon belül megvalósul. Zavartalan árubeérkezés és futárszolgálati logisztika esetén azonban a szállítás jellemzően 2 munkanapon belül történik. A kézbesítés pillanatnyi állapotát folyamatosan figyelemmel kísérheted a Posta “Real Time” nyomkövetésének (https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes) segítségével.

Fontos információ:

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja értelmében az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél), valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott (legalább 16. életévét betöltött személy) veszi át a csomagot két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges felmutatni az átvételi pontokon.

A szolgáltatással kapcsolatos bármilyen további kérés/kérdés felmerülése esetén, kérjük, fordulj a Magyar Posta ügyfélszolgálatához a következő linkre kattintva megnyíló elérhetőségek bármelyikén: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat

Posta Csomagautomaták

Miért érdemes Csomagautomatába rendelned?

– Mert a Csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetők.
– Az átvétel miatt nem kell kitérőt tenned, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken helyezték el, ahol egyébként is megfordulsz.
– A rendelésedet bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted.
– Nem kell a munkahelyeden vagy otthon átvenned a csomagod.
– A csomag érkezéséről SMS-ben értesítenek, ezt követően a küldeményed 2 munkanapig tárolják a Csomagautomatában. A csomagot egyszerűen, az SMS-ben kapott azonosító és a telefonszám megadásával veheted ki az automatából. A határidő lejártát követően a csomagot beszállítják megőrzésre a legközelebbi postára (ahol további 10 munkanapon keresztül átveheted), melyről újabb SMS értesítést küldenek.
– A küldemények maximális tömege 20 kg.

Attól függően, hogy milyen értékben rendelsz a szállítási- és pénzkezelési díjak a következőképpen alakulnak bármely Posta Csomagautomata igénybevétele esetén:

0 Ft-tól – 17 989 Ft-ig

1 390 Ft

17 990 Ft-tól

Ingyenes

Nem befolyásolja a szállítás díját a kiválasztott fizetési mód, valamint a csomag mérete és súlya sem.

További előnyök:

A Magyar Posta által vállalt időgaranciának köszönhetően a Csomagautomatába történő csomag beérkezés a megrendelés leadását követő munkanaptól számított 2-5 munkanapon belül megvalósul. Zavartalan árubeérkezés és futárszolgálati logisztika esetén azonban a szállítás jellemzően 2 munkanapon belül történik. A kézbesítés pillanatnyi állapotát folyamatosan figyelemmel kísérheted a Posta “Real Time” nyomkövetésének (https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes) segítségével.

Hogyan működik?

1. Érintsd meg a „Csomagom érkezett” gombot az érintőképernyőn.
2. Add meg telefonszámod, valamint az SMS-ben kapott átvételi kódot.
3. Fizesd ki az utánvét összegét bankkártyáddal az automata termináljánál (amennyiben ezt a fizetési módot választottad). Az utánvét összege nem haladhatja meg a 400 000 Ft-ot!
4. Vedd ki a csomagot a kinyíló rekeszből.
5. Csukd be a rekesz ajtaját, és nyomd meg a képernyőn a „Sikerült” gombot.

A rendelésed leadása során lehetőséged van könnyített hozzáférésű rekesz igénylésére, ilyenkor a csomagok 130 cm alatti rekeszekből vehetők át. Igényed a megjegyzés rovat kitöltésével jelezheted “Pénztár” oldalunkon.

Fontos információ:

Az átvételhez szükséges kódot csak a címzett részére küldi el a Posta, így amennyiben ezt, és a hozzá tartozó telefonszámot más személy tudomására hozod az átvétellel kapcsolatos minden felelősség Téged, mint megrendelőt terhel. Különösen érvényes ez arra, hogy a csomagot ténylegesen átvevő személy életkora meg kell, hogy haladja a 16 évet!

A szolgáltatással kapcsolatos bármilyen további kérés/kérdés felmerülése esetén, kérjük, fordulj a Magyar Posta ügyfélszolgálatához a következő linkre kattintva megnyíló elérhetőségek bármelyikén: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat_kapcsolat

Személyes átvétel | Kristály Gyógyszertár (Győrszentiván) | Hókristály Fiókgyógyszertár (Nagyszentjános)

1 Ft-tól

Ingyenes

A személyes átvétel lehetősége elsősorban a Győr, Gönyű, Komárom és vonzáskörzetében élők, ill. dolgozók számára lehet előnyös választás. Amennyiben ezt a lehetőséget választod, úgy a rendelésed átvehetőségéről szóló értesítésünket követően nincs más teendőd, mint felírni a rendelés azonosítóját, és egy, a személyazonosságodat igazoló hatósági igazolvány kíséretében felmutatni azt az átvételi pontként kiválasztott gyógyszertárunk egyik dolgozójának.

Kristály Gyógyszertárban lehetőséged van készpénzzel és bankkártyával is kiegyenlíteni a rendelés végösszegét, amennyiben nem tetted meg azt korábban. Természetesen lehetőség van egészségpénztári kártyával történő kiegyenlítésre is, ha a megvásárolni kívánt termékek elszámolhatók.

A Hókristály Fiókgyógyszertárban történő átvétel esetén a megrendelés végösszegét az átvételt megelőzően szükséges téríteni, melyhez jelenleg két lehetőség áll rendelkezésedre: honlapunkon bankkártyával az OTP SimplePay biztonságos fizetési rendszerén keresztül, valamint banki átutalással cégünk számlaszámára. A sikeres tranzakciót követően összeállítjuk küldeményed, melyet az erről szóló értesítésünkben foglaltak szerint bármikor átvehetsz a Hókristály Fiókgyógyszertárban annak nyitvatartási idejében.

Bárminemű akadályoztatottságod esetén 16. életévét betöltött meghatalmazott is átveheti a küldeményt a rendelés azonosító, valamint érvényes személyi okmány felmutatásával. Amennyiben az átvétel a megrendelés leadásától számított 14. nap végéig nem valósul meg vásárlásod visszamondottnak tekintjük és az adataidat töröljük rendszerünkből.

A gyógyszertári személyes átvételt érintő bármilyen további kérés/kérdés felmerülése esetén, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal elérhetőségeink bármelyikén.

A Kristály Gyógyszertár címe és nyitvatartási ideje a következő:

(9011 Győr – Győrszentiván, Kör tér 80.)

Hétfő

08:00 – 16:30

Kedd

08:00 – 16:30

Szerda

08:00 – 16:30

Csütörtök

08:00 – 16:30

Péntek

08:00 – 16:30

Szombat

07:30 – 11:30

Vasárnap

zárva

A Hókristály Fiókgyógyszertár címe és nyitvatartási ideje a következő:

(9072 Nagyszentjános, Radnóti Miklós utca 2.)

Hétfő

08:20 – 12:20

Kedd

13:00 – 15:00

Szerda

08:20 – 11:20

Csütörtök

13:00 – 18:00

Péntek

09:00 – 12:00

Szombat

zárva

Vasárnap

zárva

0
0 Ft
Lépj velünk kapcsolatba